Regulamin Salonu Groomerskiego:

  1. W celu wykonania zabiegu pielęgnacyjnego należy zarezerwować termin telefonicznie, lub osobiście, najlepiej z kilkudniowym wyprzedzeniem informując groomera o stanie szaty i zdrowia psa. Jeśli to pierwsza wizyta psa w salonie prosimy o poinformowanie o tym fakcie w celu zarezerwowania dla pupila większej ilości czasu, żeby przyzwyczaić go do podstaw zabiegów pielęgnacyjnych.
  2. Bezpośrednio przed wizytą w salonie prosimy nie karmić psa oraz zapewnić mu dłuższy spacer w celu załatwienia wszystkich po trzeb fizjologicznych.
  3. W naszym salonie nie podajemy żadnych środków uspokajających.
  4. W salonie używane są tylko profesjonalne kosmetyki dla psów.
  5. Po każdym kliencie stanowisko pracy oraz narzędzia są poddane dezynfekcji.
  6. Właścicieli psów agresywnych prosimy o informowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem. Jeśli mimo założonego kagańca pies nie daje się opanować, groomer ma prawo zrezygnować z wykonywania dalszych etapów usługi i pobiera opłatę adekwatną do wykonanej pracy i poświęconego czasu.
  7. Dla ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi psy strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i chętniej współpracuje z innym opiekunem. W przypadku pozostania właściciela z psem i wydłużenia czasu wykonywanej usługi koszt usługi może wzrosnąć.
  8. Nasze usługi groomerskie wykonywane są tylko i wyłącznie na czystych psach. Jeśli klient rezygnuje z kąpieli psa w salonie (kąpiel przed strzyżeniem jest obowiązkowa), ma obowiązek wykąpania pupila dzień przed wykonaniem wizyty i doprowadzenie go suchego i czystego do salonu. W przeciwnym razem groomer ma prawo odwołać wizytę lub wykąpać psa na koszt właściciela.
  9. Suczki z cieczką są obsługiwane w salonie wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu właściciela suczki z groomerem — nie zaleca się wizyt w czasie cieczki ze względu na higienę i komfort innych klientów salonu.
  10. Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie chorób tj.: przeziębienia,padaczki, chorób serca i układu krwionośnego, chorobach skóry o podłożu alergicznym, zmianach na skórze oraz guzkach, niezrównoważenia psychicznego, chorób zakaźnych (nie przyjmujemy chorych psów! )
  11. Psy stare „chore , po zabiegach, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność.
  12. Salon zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć Pupili przed, w trakcie i po zabiegach w celach reklamowych salonu — bez ponoszenia opłat na rzecz ich właścicieli. Metamorfozy Pupili są naszą autorską pracą.
  13. Pies przyprowadzony do salonu musi bezwzględnie posiadać aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie w przeciwnym razie groomer może odmówić wykonania wizyty.
  14. Pies w naszym salonie zostaje wydany wyłącznie osobie, która go przyprowadziła do salonu lub przez nią wskazanej.
  15. Uprzejmie informujemy, że spóźnienie większe niż 15 min prowadzi do automatycznej anulacji wizyty ze względu na innych klientów. W momencie anulacji wizyty klient jest o tym informowany telefonicznie lub poprzez SMS.
  16. W razie chęci rezygnacji z wizyty prosimy o jak najszybsze powiadomienie telefonicznie lub SMS - w miarę możliwości przynajmniej dzień wcześniej, abyśmy mieli czas na znalezienie innego klienta na Państwa miejsce. Klienci, którzy nie powiadomią nas o swojej nieobecności (przynajmniej 2h przed wizytą) nie są ponownie zapisywani.
  17. Pozostawiając psa pod naszą opieką klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu.