Regulamin Salonu Groomerskiego:
- W celu wykonania zabiegu pielęgnacyjnego należy zarezerwować termin telefonicznie, lub osobiście, najlepiej z kilkudniowym wyprzedzeniem informując groomera o stanie szaty i zdrowia psa. Jeśli to pierwsza wizyta psa w salonie prosimy o poinformowanie o tym fakcie w celu zarezerwowania dla pupila większej ilości czasu, żeby przyzwyczaić go do podstaw zabiegów pielęgnacyjnych.
- Bezpośrednio przed wizytą w salonie prosimy nie karmić psa oraz zapewnić mu dłuższy spacer w celu załatwienia wszystkich po trzeb fizjologicznych.
- W naszym salonie nie podajemy żadnych środków uspokajających.
- W salonie używane są tylko profesjonalne kosmetyki dla psów.
- Po każdym kliencie stanowisko pracy oraz narzędzia są poddane dezynfekcji.
- Właścicieli psów agresywnych prosimy o informowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem. Jeśli mimo założonego kagańca pies nie daje się opanować, groomer ma prawo zrezygnować z wykonywania dalszych etapów usługi i pobiera opłatę adekwatną do wykonanej pracy i poświęconego czasu.
- Dla ułatwienia pracy groomera i skrócenia czasu wykonywanej usługi psy strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i chętniej współpracuje z innym opiekunem. W przypadku pozostania właściciela z psem i wydłużenia czasu wykonywanej usługi koszt usługi może wzrosnąć.
- Nasze usługi groomerskie wykonywane są tylko i wyłącznie na czystych psach. Jeśli klient rezygnuje z kąpieli psa w salonie (kąpiel przed strzyżeniem jest obowiązkowa), ma obowiązek wykąpania pupila dzień przed wykonaniem wizyty i doprowadzenie go suchego i czystego do salonu. W przeciwnym razem groomer ma prawo odwołać wizytę lub wykąpać psa na koszt właściciela.
- Suczki z cieczką są obsługiwane w salonie wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu właściciela suczki z groomerem — nie zaleca się wizyt w czasie cieczki ze względu na higienę i komfort innych klientów salonu.
- Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, którego właściciel zataił istnienie chorób tj.: przeziębienia,padaczki, chorób serca i układu krwionośnego, chorobach skóry o podłożu alergicznym, zmianach na skórze oraz guzkach, niezrównoważenia psychicznego, chorób zakaźnych (nie przyjmujemy chorych psów! )
- Psy stare „chore , po zabiegach, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność.
- Salon zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć Pupili przed, w trakcie i po zabiegach w celach reklamowych salonu — bez ponoszenia opłat na rzecz ich właścicieli. Metamorfozy Pupili są naszą autorską pracą.
- Pies przyprowadzony do salonu musi bezwzględnie posiadać aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie w przeciwnym razie groomer może odmówić wykonania wizyty.
- Pies w naszym salonie zostaje wydany wyłącznie osobie, która go przyprowadziła do salonu lub przez nią wskazanej.
- Uprzejmie informujemy, że spóźnienie większe niż 15 min prowadzi do automatycznej anulacji wizyty ze względu na innych klientów. W momencie anulacji wizyty klient jest o tym informowany telefonicznie lub poprzez SMS.
- W razie chęci rezygnacji z wizyty prosimy o jak najszybsze powiadomienie telefonicznie lub SMS - w miarę możliwości przynajmniej dzień wcześniej, abyśmy mieli czas na znalezienie innego klienta na Państwa miejsce. Klienci, którzy nie powiadomią nas o swojej nieobecności (przynajmniej 2h przed wizytą) nie są ponownie zapisywani.
- Pozostawiając psa pod naszą opieką klient akceptuje wszystkie warunki regulaminu.